CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 3 december 2009

virkade tofflor till mig

Har använt mitt fina garn från garn & te-bytet. Älskade det garnet. Tror jag måste maila henne och fråga var hon köpt det. Vill ha fler haha.
Nu känns det som att jag inte har ngt att göra.. benvärmarna är klara, handledsvärmarna är klara, det enda som fortfarande bara är 2 cm är dotterns klänning. Började på strumpor igår kväll till lilla dottern. Hann inte så mkt för jag fick repa upp några ggr *sur* det är samma garn som benvärmarna för det är så mkt kvar av det nystanet. Blir det ngt kvar av det kanske jag gör tofflor oxå =)

1 kommentarer:

Ida sa...

Sjalen kommer från boken A gathering of Lace av Meg Swansen. Köpte boken enkom för denna sjal =) Dock bytte jag ut kanten för jag tyckte inte om orginalet.