CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 31 december 2009

Ny virkad sjal

Lilla dottern ville ha en egen virkad skal så jag gjorde en till av garnet från hemlispaketet. Har virkat med fina virknålen jag fick i samma paket, 6,5, Jag kollade på dessa stickor/virknålar häromdagen och ångrar att jag inte köpte några små strumpstickor. Jag har bara 4,5 och det skulle kanske vara bra att ha 2-3. Får försöka göra det nästa gång jag är in på stan. Jag gillar märket så jag vill gärna ha flera olika stickor och virknålar. Det gör jätteont i handen om man virkat med denna virknål och sedan tar en i metall/plast.
Iaf blev dottern nöjd (fattas bara annat så fin den blev haha) och har använt den nu på morgon =)

1 kommentarer:

Musseblomman sa...

Dina sjalar är jättefina! Visst är de roliga att göra, och går så fort också.