CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 16 december 2009

Hemlispaket

Har fått ett helt underbart hemlispaket från min hemlis. Tack så hemskt mycket! Ska skynda mig att ladda kameran så det förevigas innan jag använder det. Vill dock sätta tänderna i garnet pronto. Helt underbara nystan, precis i min smak!! en helt underbar virknål, har en annan stl i just den modellen och den älskar jag, så det var kanon. Nu har jag 2 st. Ska kolla in beskrivningar som oxå var med i paketet, om det är ngt jag klarar av att göra =). Tack så hemskt mycket till min hemlis, blev jätteglad!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du tyckte om paketet! Då vet jag att jag tolkat din önskelista rätt. Nu kan jag börja fundera på januari månads paket! =)
Jag är också galen i Knit Pro´s saker. Nu stickar jag mest, så jag har aldrig testat virknålarna själv.
Men strumpstickorna och rundstickorna är jag beroende av!

God Jul på dig hemlis!
Fler ledtrådar om vem jag är kommer senare. :)

Jessica sa...

Du har verkligen tolkat den rätt. Det första paketet var verkligen jag!! =)
Jag har ju bara haft en virknål av Knit Pro, stl 4 så jag blev superglad att få en till. Stl jag fick av dig är kanon till att virka sjalar då det blir mer luftigt med stl 6.

God Jul till dig!! kram