CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 februari 2010

Jag har fått en till Award!!


Snällaste http://novisenhandarbetar.blogspot.com/ har gett mig en till award!! Eftersom jag länkade till nya bloggar häromdagen så gör jag inte det igen, däremot ska jag se om det finns 7 nya saker att berätta om mig själv =)
* jag har en kanin som heter Stampe, mysfarbrorn i familjen
* jag är utbildad läkarsekreterare och undersköterska och jobbar just nu halvtid med båda
* jag skulle gärna bo i stockholm om jag inte hade barn
* jag älskar att läsa skvallertidningar som hänt extra och se&hör *s*
* är beroende av kaffe
* jag verkligen avskyr avskyr avskyr snö (bor på helt fel ställe iom att det är hur mkt snö som helst här)
* Jag har manisk fobi för kräkning och spindlar

0 kommentarer: