CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 28 februari 2010

Började sticka lite i helgen

Köpte svart Milanogarn och tänkte göra en mössa åt mig. Det går segt. Har fått repa upp 2 ggr *suck* och jag stickar 1-2 varv och sedan lägger jag bort. Annars har jag lätt kunnat göra en mössa på en kväll. Hmm. Störigt när man vill men ändå inte har ngn inspiration. Jag har verkligen varit seg efter min hemska långa förkylning. Skulle ha skickat garn&te paketet för länge sen men det ligger fortfarande här *skäms* måste få iväg det idag. Mitt sista hemlispaket ligger klart förutom det sista som jag fortfarande väntar på men jag har meddelat henne så hon vet varför det dröjer. Jag ser fram emot massor att få mitt sista hemlispaket med tanke på vilka underbara garner hon gett mig. Hoppas det kommer idag =)

1 kommentarer:

Maria sa...

Håller tummarna att posten sköter sig så du slipper vänta till imorgon då! :)