CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 28 januari 2010

Jag har fått en award *hoppar och studsar*


Jag blev superglad igår när jag kollade mina kommentarer och såg att jag har fått en award av http://katten-i-garnet.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
herregud, det trodde jag aldrig, min blogg är ju så.. enkel.. så.. beige liksom jmfr med andras. Jag tycker inte att jag kan göra ngt men det jag gör duger åt mig iaf. Jag är såå tacksam att jag har hittat en hobby som jag tycker är roligt och som jag faktiskt vill fortsätta med. Tack snälla du för denna award!!
Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju intressanta saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här är de 7 bloggar, vars skapare jag beundar, vill jag ge award till:
http://skaparmani.blogspot.com/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
7 saker om mig:
* Jag har virkat och stickat i lite mer än 1 år.
* Jag är hundmänniska, skulle kunna ha hur många som helst, älskar alla sorts hundar, men har tyvärr varken tid eller ork för en just nu
* Jag lyssnar gärna på musik, kollar på tv och virkar samtidigt
* Jag har noll tålamod, det jag gör ska gå snabb och smidigt och def inte krångla
* Jag tror gott om alla människor, till gränsen naiv, är otroligt social men har alldeles för få vänner
* Älskar att laga mat men hatar att baka
* Jag har stort behov av att få vara bara för mig själv, utan ljud, utan barn, tyvärr går inte det riktigt ihop som småbarnsförälder *s*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tackelitack för Awarden... det var min första!! ha en trevlig helg & tack för kommentaren om mitt hem...

/Cissi

Ida sa...

Tack för awarden det var den första jag har fått. KOmmer att svara på den under helgen =)alltig är bra här. hoppas det är bra hos dig med =)

Bollebygdsbo sa...

Oj, jag missade att säga ett stort tack till dig! Blev glatt förvånad! Vill också meddela dig om hur jag fortsatt sända vidare.
Titta in på min blogg så ser du. ;)

Sanna sa...

Tusen tack för awarden, ska försöka förmedla den vidare ikväll.

Ha en riktigt bra dag.