CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26 februari 2009

Shopping

Var in på stan igår och handlade lite smått och gott =) lite garn, nya stickor då min kära 3-åring slarvat bort maken till ett par. Jag är dock så himla besviken på garnbutiken här i vår stad, har aldrig varit med om maken till otrevligare personal. Varje gång säger jag till mig själv att jag aldrig ska handla där igen, men jag måste ju få handla garn ju ;) iaf blev det ett gäng turkost garn igår samt 2 nystan blå med pärlor, 1 svart med pärlor. Får se vad jag gör av detta =)

1 kommentarer:

Johanna sa...

Det finns ju fler garnaffärer i Östersund! Du har en som heter Lottas bod på Skolgatan, sen finns det en som heter Garndesign på Frösön, Bergsgatan 22. Sen finns/fanns det en garnaffär i en liten barack/stuga på Björkbackavägen, alldeles uppe vid Genvägen, men jag vet inte vad den heter och det är många år sen jag var där så den kanske inte finns kvar.