CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6 februari 2009

man måste bjuda på sig själv..

Håller på att sticka en halsduk åt mig själv, de underbara färgerna syns inte så bra på bild men de är verkligen helt underbara...


jag fick snabbt sticka tjocksockar till dottern igår för hon har tappat bort sina som vanligt. jag kan inte sticka hälar på sockar och så blev jag så stressad eftersom hon behövde dom pronto.. de ser jävligt roliga ut *skrattar högt så tårarna rinner*. men de sitter bra på iaf.. de är smala för att jag ville bli klar med dom snabbt så att hon kunde ha dom idag, lite väl smala kanske.. barnens pappa sa att hon INTE får ha dom på skolan :-p

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hur stickar man dom? Jag kan inte heller sticka hälar...

Jessica sa...

johanna: jag gjorde vanliga tubsockar liksom