CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 23 februari 2010

jag finns kvar!!


har haft tjall på internet så jag har inte kunnat komma ut.. störigt som attan men nu är jag tillbaka. Jag har bredband, tv och telefon i samma, nu funkar internet och tv men inte telefonen. tur att jag har mobil! Virkningen har legat lite på is faktiskt. Har som inte haft ngn inspiration att göra ngnting för jag har varit så himla trött när jag väl fått sitta ner några sek. Iaf har jag fyllt år under tiden, 9 febr, och denna underbara bok fick jag av min underbara kompis Petra. Började med en liten elefant igår så jag hann kroppen medan jag lagade middag. Toksöta saker finns det i den. I boken finns blogglänkar som jag ska ta och kolla in nu när jag äntligen kommer in på nätet igen =)

2 kommentarer:

"the-Cat-in-the-Yarn" sa...

Den blå hunden på boken ser söt ut. Verkar finnas kul virkprojekt. Lycka till!

Jessica sa...

Tack! ja den ser jättesöt ut =)