CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 februari 2010

Anmäld :p


4 kommentarer:

Anonym sa...

Radion är köpt på Clas Olsson av alla ställen;-) den finns i fler färger än på bilden i min blogg, bla lila.

Ha en bra dag!

/C

Anonym sa...

Hoppas du är friskare nu, för det är väl du som är min hemlis??
Ska senare ge dig lite önskningar till mitt 3:dj paket. / Stickdjuret

Ida sa...

Säg inte att du inte får mig igen. Jag fick samma tjej två hemlisbyten i rad. Det var svårt att få rätt på =) JAg tror att det blir de lila. Men jag är inte säker. Kanske gör jag volangkanten från de bruna istället.... nu skall jag kolla om det finns någon mer information om på vilket sätt tågen går... kram

Jessica sa...

Cissi: Ah då ska jag kolla där jag oxå =)

Stickdjuret: Kul att du hittade mig =)

Ida: jaså haha där ser man. ja men volangkanten på de lila skulle ju vara snyggt!