CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 5 maj 2009

Det här med byten..


Nu har jag anmält mig till ännu ett byte på sticka meras sida http://www.stickamera.se/ nämligen restgarnsbyte. Jag har massa sånt liggandes =) Kanske kan det glädja ngn annan!

Har kollat runt på flera bloggar ang dessa byten som sticka mera har. Jag förstår inte hur man kan vara otacksam för ngt man får! flera st har åsikter om saker de får. Herregud... jag blir så glad när dessa paket kommer i brevlådan. Usch vad tråkigt det vore att gå in på den människas blogg som man skickat till och läsa att de inte var nöjd med de dom fick! att chokladen var dålig, att garnet var fult, att kaffet var fel märke etc etc. Då behöver man baske mig inte vara med på såna här byten!!

Jag är iaf jättetacksam för sakerna jag fått i mina hemlispaket, i garn & choklad-paketet och kaffe & garnpaketet!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Kan bara hålla med! Var in på en blogg och där var det fel på typ allt hon fått! Jag har blivit jätteglad för allt jag fått, även om det varit något som kanske inte passat mig så kan man ju göra något fint av det och ge till nån annan, då glädjer man ju någon mer i sin tur. :-)

Jessica sa...

Ja men precis, även om man kanske inte gör ngt till sig själv så kan det bli ngt ypperligt till ngn annan. Tycker det är oförskämt att skriva såna saker, håll det för dig själv då typ..