CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 5 maj 2009

Det går framåt

Med min väska. Stickar helt på fri hand, rätstickning, på rundsticka. Jag har kollar runt på nätet men inte hittat ngt mönster som fallit mig i smaken varför jag gör en egen variant av det jag vill ha. Största bekymret var nog att få till botten - men jag tror jag har kommit på hur jag ska göra - om ngn har ngt förslag så skriv gärna för jag kan ändra mig =) handtaget har jag oxå några ideer om hur jag ska få till men samma sak där, skriv om ni får ngn snilleblixt =) Använder ett av garnen jag fick i garn & choklad, fick 2 av dom, men insåg snabbt att ett nystan inte räcker till så mkt mer än botten och liten bit upp så jag ska ta ett av de rosa garnen jag fick i första hemlispaketet och varva med =) tror det kommer bli snyggt: lilamelerat - rosa - lilamelerat. Ni hör ju, en Jessicaväska :D

0 kommentarer: