CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 10 maj 2009

Improviserad mössa till dottern



Det är otroligt märkligt, jag har nu följt samma beskrivning till nya mössan som jag följde till N's mössa men det blir något galet. Följer jag den till punkt och pricka blir det en rund duk :o knasigt. Jag har ju bevisligen fått till en mössa så varför funkar det inte andra gången?? något fel måste jag göra men jag kommer inte på vart. Har repat upp och börjat om men inte blev det bättre. Så till sist minskade jag alla maskorna och virka fm till en kant. Blev ju inte samma typ av virkning men det gör inget, mössan blev ju helt ok ändå. A blev jätteglad för den iaf och tyckte den var fin. Har använt hemlisgarnen som jag använde till kanten på andra mössan.

1 kommentarer:

Petra sa...

Men ser man på, det BLEV en mössa! ;-)