CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 7 maj 2009

Hmm jaha vad gör jag nu då

Hade 2 härvor med ullgarn liggandes som jag inte visste vad jag skulle göra, rastagarn som grannen Petra säger ;) iaf 1 rött och 1 brunt. Stickade vanlig rätstickning och fick till en fyrkant av båda. Tanken kom att jag skulle göra en miniponcho från mönstret som Johanna länkade till men de var för korta så de gick inte att sy ihop - trist för annars tror jag det hade blivit en snygg poncho av det där. Funderade ett tag och tänkte vad fasen jag syr ihop det till en väska. Så nu har jag en snygg väska, brun på ena sidan och röd på andra MEN det finns ju inget garn kvar till axelremmen!! har inget garn i samma färger, vad kan jag ta för färger som matchar dessa 2 då? jag har ju ingen lust direkt att ge mig ut på stan och kolla om jag hittar dessa garner. Störigt som tusan..

2 kommentarer:

Johanna sa...

Svart funkar ju till allt...

Petra sa...

Ja men d E la rastagarn! =)