CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 7 mars 2009

Min sjal är färdig


Den blev inte så lång som jag önskade men det beror på att jag blev lite less, använde 2 nystan så nästa sjal får tydligen ha 3 nystan.. Jag tycker inte om att sticka evighetsprojekt - det ska bli klart snabbt ;) Har en känsla av att armarna till nellys tröja kommer att bli stickade under massa stön och stånk haha. Sjalen är iaf jätteskönt att ha på sig, kommer att bli flitigt använd!! Eftersom jag stod i ett mörkare rum nu när klockan är så mkt på kvällen så ser den mörkare ut på bilderna än den är i verkligheten, fast visst skiftar den massa i petrol/grönt oxå.. men det är helt ok =)

2 kommentarer:

Dolfijn sa...

Det ser ju riktigt bra ut. Tänk om man hade kunnat vara så duktig. *avis* Jag är alltid inne och kollar denna blogg minst lika ofta som jag kollar din andra blogg. Var så säker!

Johanna sa...

Ser jättefin och härlig ut!