CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 mars 2009

Lägger ner stickningen tillfälligt


Och virkar istället :-p ni trodde väl itne att jag ger upp detta med handarbete ;) det är faktiskt det bästa jag börjat med! jag mår så bra när jag sitter med något i händerna.
Repade upp det jag stickat igår kväll på bakstycket till tröjan. Det var praktiskt klart men jag kände att jag hade noll koll på vad jag sysslade med så det var ingen mening att fortsätta. Tycker att mönstren jag hittat för barntröjor är riktigt riktigt svåra!!
Började med en halsduk i stället men efter några varv kände jag att jag inte orkade med ännu en halsduk.. såå jag letade upp mönstret på ponchon som jag kollat in och tänkte att såå svårt kan det ändå inte vara. Tog fram virknålen och garnet och satte igång. Det är såå kul =) tror den kommer bli jättefin men det tar nog lite tid att få den längden man vill ha. På bilden syns dock inte allt glitter i garnet, synd för det är jättefint..

0 kommentarer: