CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 27 september 2009

virkad sjal

igår när jag arbetade satt jag och hon jag arbetade med och pratade om virkade sjalar. hittade en sådan fin när jag surfade runt men lade aldrig adressen på sidan i favoriter :( vi satt iaf och spånade hur man lättast gör en då ingen av oss har gjort ngn. hittade denna när jag kollade lite http://www.juhlin.nu/slojd/beskrivningar/sjal.pdf och har nu påbörjat en i lila. det blir nog kanon, superenkelt och jag tror den kommer bli fin =)

idag fick jag en glad överraskning, när jag kom hem hade jag fått min PIF =) det var en jättefin virkad korg samt ett garnnystan. ska ta bild och sätta in så ni får se =) tack så hemskt mycket!! min PIF var det ingen som anmälde sig på, trist :(

1 kommentarer:

tomtan sa...

Kul att du gillade den!!!!