CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 3 mars 2010

De fina garnerna från hemlispaketet


Här är en bild på de otroligt fina garnerna, chokladen har jag hunnit äta upp *s* av de läckra härvorna var det 4 st, nystade upp en för jag ville provsticka lite med det. Bara för att känna hur det var liksom. Underbart. Dottern vill ha ett pannband av det, men ska jag göra upp ett så fint garn på pannband?? iofs skulle det vara superfint på henne och matcha hennes vårväst perfekt haha. Tack än en gång!!! jag är så himla glad över mina paket från dig Maria!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver din adress=)

/Cissi (Arcturasidyll)

Maria sa...

Varsågod! Skoj att du tyckte om även det här paketet! Bomullsgarnet är verkligen urhärligt - jag har stickat en tröja till min 2-åring i det, fast i gröna nyanser. Håller jättebra i tvätt också kanske jag ska tillägga. :) Ha så skoj med garnerna!

Jessica sa...

Cissi: Jag mailar dig =)

Maria: Tack!! det får bli en härlig vårmössa som matchar en nyinköpt täckväst till stora dottern. I mitt huvudet ser det riktigt snyggt ut iaf *s* det låter riktigt fint med grönt, går det att få tag på ngnstans?