CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 april 2009

Det fattas massa

Bland mina saker.. Jag har gjort mer strukturerat bland garnet, stickor, mönster etc, en låda för varje. En låda för hela nystan, en låda för restgarner, en låda för stickor - rundstickor - virknålar, en låda för mönster. MEN herregud några virknålar är borta så jag har bara en enda *katastrof* nr 4. vet ju vad jag måste handla i slutet på månaden iaf.. utöver det har ngt av barnen, troligen den minsta, slarvat bort en sticka av ett par så jag måste ha ett nytt par. Tror jag får spalta upp det så det blir mer överskådligt vad jag behöver och måste inhandla. Jag har inga roliga garner i påskfärger typ gult och grönt. Så jag kan inte göra påskpynt. Det känns som att det är mkt som måste inhandlas.. fast nu när jag gjort lista ser jag ju att det inte är så mkt ändå..

Måste köpa:
* Virknålar i olika stl
* Stickor nr 3
* Stickor nr 10


Vill köpa:
* Garn i pastellfärger
* Bambustickor
* Milanogarn

0 kommentarer: